piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

vineri, ianuarie 16, 2009

O lege de-a lui Murphy si un test IQ

    Scrisesem la inceputul saptamanii ca mi s-a stricat compu'... si dupa ce luasem in sfarsit o tastatura noua a trebuit, desigur, sa-si bage Murphy codita... Si am stat pe uscat 4 zile! Zic si eu ca Sunetu': rabdare, ca doar calculatoru' nu-i cafea ( sau la mine merge mai bine nu-i ceai!) ! Numai ca am simtit si eu zilele astea ce inseamna dependenta de ceva! Mi s-a ars sursa! Si cum o nenorocire nu vine niciodata singura, se f..u si placa de baza! Si dupa ce l-am carat cu chiu cu vai in service, la noua placa de baza nu mi s-au dat si drivere, ca n-aveau! Murphy cred ca se cocosa de ras!... 

  Zilele astea am realizat pentru a mia oara cat de bine e sa fii fata... si sa ai prieteni! Asa ca am reusit (dupa cum vedeti abia acum scriu pe blog) sa readuc vechitura asta la viata... "multumesc pe aceasta cale mamei, lui D-zeu, fanilor...marmotei, ramelor zburatoare!................... si mai ales lui Claudel... 

  Si ca sa ma relaxez dupa toata nebunia, am descarcat Opera, stiuuuuuu, nu-mi spuneti ca e o prostie! mie-mi place! si am intrat pe teste de IQ... asa ca am descoperit siteul cu moaca aia comica a lui Einstein, de-o am oleaca mai la dreapta ....

   sper totusi ca lucrurile intra pe fagasul lor.... si nu vreau sa aud vorba aia: " Sper(i) ma|ta, dar speri degeaba!"

 P. S.: maine dimineata ma duc la patinoar... va povestesc pe seara cum a fost...

2 comentarii:

Anca G. spunea...

Murphy zici...
mi-am rezolvat treaba cu netul (era de la ei, bineinteles.." o eroare de server, ne cerem scuze". băieţii n-au venit vineri seara şi eu i-am aşteptat ca deşteapta. am dat iar telefon la tanti amabila şi mi-a spus că s-a rezolvat incă de dimineaţă..mhm..
acum am altă belea..resetez windowsul..
deci e murphy..

ps. şi eu folosesc opera:))

Docica spunea...

Cam asa se intampla pe la noi, ca doar e Romania! Totusi cred ca daca eram in locul tau ma enervam rauuuuu..... Daca tot folosesti Opera, vezi ca o poti "revizui" ! Eu o am pe un fond negru... arata suuuper ;)

 

ZED