piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

vineri, martie 20, 2009

In asteptare

     Mai sunt trei saptamani si plec in vacanta. Abia astept sa vad Norvegia! Desi plec in aprilie, cred ca tot ploaie si innorat va fi acolo, caci e vorba de Bergen, polul ploii pe Pamant. Nu am asteptari foarte mari in sensul in care stiu ca voi ajunge intr-o tara nordica, civilizata. Prea multe am sperat de la Paris, iar cand m-am trezit pe strazile pline de gunoaie si de oameni nesimtiti am realizat ca mai curat pare Bucurestiul nostru. Totusi latinii sunt una, iar germanicii, alta. Asa ca in privinta peisajului si a curateniei nu-mi fac griji. Numai ca pana acum, si in Viena si in Paris am vizitat tot felul de obiective culturale. Acum, intr-un fel, plec la munte. O sa ma simt ciudat ca plec in alta tara fara sa dau buzna in muzee, parcuri si mai stiu eu ce bucati de istorie. Voi merge sa ma relaxez si sa vad fiordurile. Mi-e cam ciuda ca nu am un aparat foto performant, dar poate pana atunci fac rost de unul (o sa i-l confisc lu' frate-miu!). 

   Aprilie se anunta o luna plina si frumoasa: pe 5, concert Tudor Gheorghe, de pe 9 pana pe 22, vacanta in Bergen, apoi se trece la ora de vara, iar sfarsitul lunii?! habar nu am, dar sigur se va ivi ceva! Sper doar sa fie mai cald, caci mi s-a acrit de iarna!

0 comentarii:

 

ZED