piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, martie 21, 2009

E de ajuns doar visul uneori?

 ora 10. ma pictisesc? nu... as vrea sa urc in primul tren cu destinatia: munte!... sau mare! e prima data cand nu as vrea sa fiu singura in trenul asta. desi ma gandesc ca odata ajunsa acolo as uita de tot si as redeveni eu. realizez ca de multe ori cand imi propun sa fac un anumit lucru nu-l duc pana la capat. atitudinea asta nu a aparut recent, mi se intampla asa din totdeauna. de cele mai multe ori chiar imi imaginez in detaliu ce voi face. totusi raman in repaos si am senzatia ca totul trece pe langa mine ca in Ice Age, eu fiind pestele ala din ghetar. oare de ce imi propun daca nu realizez sau de ce nu realizez daca tot imi propun ceva?! un exemplu banal: voiam sa plec azi la bunici. deja stiam la ce ora voi pleca, la ce ora ma voi reintoarce in galati, chiar si ce voi face diseara. iar acum e deja 10 jumate si eu sunt in fata compului cu 3 cuburi de ciocolata  si o portocala. sa numai spun ca ciupercile proaspete stau in frigider gata de a fi preparate de vreo 3 zile! iar cel mai ciudat este ca nu ma plictisesc... 

 nu sunt trista, chiar am un zambet tamp pe chip si simt ca sunt in stare sa mut si muntii. numai ca totul se opreste aici: la starea asta de euforie stranie simtita inainde de inceputul unui lucru, ca si cum fluturii aia din tine care se nasc inaintea unui prim sarut se incapataneaza sa ramana acolo pana si in cele mai banale momente. oare e de ajuns doar visul a ceea ce se va intampla sau e doar o fata morgana care ma va lasa cu buzele uscate atunci cand voi avea cel mai mult nevoie de apa?

0 comentarii:

 

ZED