piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

duminică, martie 22, 2009

Revolta!

      In legatura cu acea propunere a interzicerii prin lege a pamfletului politic sau monden tocmai am semnat o petitie. Ea se afla aici:

  http://www.petitieonline.ro/petitie-p34613045.html 

      Daca se intampla asta eu cred ca numai avem mult si revenim la comunism. Ultimul pas e sa ni-l interzica si pe Caragiale! Clar... ori luptam sa schimbam ceva ori lasam sa se prabuseasca totul si fugim... stiti voi, "Dupa mine, potopul!" Tara asta ajunge de tot rahatul... si nu de ala turcesc!

3 comentarii:

Anonim spunea...

:)) interzicere prin lege a pamfletului politic? sigur nu-i un banc?
tulai,man...gata,semnez!

FLORIN spunea...

din cate am inteles eu, chestia asta cu interzicerea pamfletului nu e tocmai adevarata. daca se citeste articolul cu pricina asta se intelege, dar daca il combini cu un alt articol nu se mai intelege asta. adica, pamfletul nu este interzis prin lege, dar este adevarat ca se pot face niste exagerari in interpretarea legii.

Docica spunea...

Florine, ai dreptate intr-un fel. Intr-adevar legea nu s-a dat... Codul Civil este inca in dezbatere, dar ma intreb: nu este mai bine sa previi decat sa tratezi? Adica schimbarile nu se fac brusc pentru ca ar iesi revolta; manipularea are nevoie de timp si insistenta. Asa ca eu ma simt mult mai bine daca articolul nu exista deloc, decat sa existe si sa fie interpretat dupa ureche.

 

ZED