piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

miercuri, martie 25, 2009

A venit primavara?

              Ieri am vazut primul copac inflorit pe anul asta. or mai fi si altii, dar eu pe asta l-am vazut, asa ca m-am grabit sa-i fac poze. Din pacate sunt cu telefonul meu care este vai de el... asa ca desi claritatea lasa de dorit, sper sa va bucurati macar de idee.                  

                                                                                                   

       Si tot cascand ochii prin copaci si pe la cer am mai vazut o pasare care mi-a placut foarte mult (am descoperit de ceva timp ca imi face o deosebita placere sa fotografiez pasari) si pe care nu o descriu, cu atat mai mult ca habar nu aveam ce este anume. Oricum mi-a placut s-o vanez, asa ca o regasiti mai sus.

      Totusi, cu pasari si flori si cu vantul asta innebunitor, ma intreb: a venit primavara?... caci azi a plouat si am simtit un ger de aveam impresia ca sunt undeva prin octombrie-noiembrie!

0 comentarii:

 

ZED