piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, martie 21, 2009

Turneul celor 6 Natiuni

     Am inceput sa apreciez incet, dar sigur Televiziunea Nationala. TVR cu toate canalele lui (1, 2, 3 si cultural) face pasi de broasca testoasa, dar cred eu ca totusi aceasta politica a pasilor mici e mai sigura si cu sanse mai mari de reusita in promovarea informatiei de calitate. Spre deosebire de Pro Tv si Antene, precum si toata satra de posturi publice din ce in ce mai OTV-izate (poate doar cu exceptia Prima tv), TVR-ul ma atrage din ce in ce mai mult. Incerc chiar un sentiment de neutralitate cu privire la abonamentul obligatoriu... stiti voi. De ce? Pai la jurnale nu ma uit, dar in sfarsit am posibilitatea sa vad meciuri de handbal, de volei si de rugby in direct! Pot sa ascult sau sa revad scene din arhiva televiziunii cu marii nostri actori, interviuri culturale sau chiar emisiuni care numai par chiar atat de plictisitoare... cu toate astea inca mai are muuuult de munca tvr-u' nostru! 

    Azi am fost chiar foarte multumita ca am putut urmari meciul de handbal Cluj-Dinamo . Am stat cu sufletul la gura la Romania- Portugalia (rugby), desi mi-a ramas un gust amar ca baietii nostri conduceau cu 21 la 9 la pauza, iar in final au luat bataie cu 22 la 21... romani, ce vreti! Iar acum joaca irlandezii cu galezii...Turneul celor 6 Natiuni... atacul Irlandei e formidabil, dar Tara Galilor este net superioara. Ultimul meci! Doua echipe in top 5 mondial.

  Bravo, TVR ca ai scos nasul din mocirla fotbalului!

 

0 comentarii:

 

ZED