piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

luni, mai 11, 2009

Oameni

Mi-am amintit de oamenii carora le pot zice "multumesc" in mod sincer. Nu au fost multi, dar ceea ce conteaza este ca i-am cunoscut.
  • Multumesc prietenului care impartasea cu mine serile de miercuri din timpul liceului... ne gaseam in fiecare saptamana fiecare cu "agenda" lui pe care adunam citate din romanele citite recent, comentandu-le apoi dupa cum ne taia pe noi capu', dar cu drag si interes.
  • Multumesc prietenei langa care am crescut si care mi-a ascultat toate chinurile, curiozitatile si ciudateniile, desi suntem firi opuse.
  • Multumesc prietenului care m-a facut sa iubesc istoria si fizica si langa care nu ma simteam o tocilara doar pentru ca indrazneam sa discut la varsta de 18 ani despre teorii cuantice si politica Japoniei (logic, ne dadeam si noi cu parerea, nu ne consideram cine stie ce profesionisti!)... si mai ales pentru clama pe care mi-a oferit-o sambata...
  • Multumesc prietenei care imi facea salata si supa si ceai de tei cu miere de cate ori ajungeam pe la ea si care ma innebunea cu mancatul sanatos!
  • Multumesc prietenului care a devenit sotul meu acum vreun an ...
  • Si nu in ultimul rand multumesc pana si celor care m-au mintit, judecat, fraierit sau orice altceva, pentru ca m-au determinat sa invat din propriile greseli.

1 comentarii:

Anca G. spunea...

Ce frumos e sa spui cuiva "multumesc"! Mai ales..sa ai curajul sa spui cuiva "multumesc':)) Eu nu l-am avut de multe ori si acum imi pare rau...

 

ZED