piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

joi, mai 14, 2009

Siguranta si indecizia

Am realizat de cateva ori in viata cat de sigura sunt pe alegerile mele. Nu afirm ca daca m-as intoarce in trecut nu as schimba nimic, dar ma felicit fara umbra de modestie pentru siguranta alegerilor mele.
Sunt doua tipuri de sentimente contrare ce ma izbesc in acelasi timp:
  • mila si bunavointa pentru ceilalti care ma determina sa ajut si fara a mi se cere,
  • indiferenta, mandria, superioritatea si dezgustul pentru cei influentabili sau pentru cei care nu stiu sa aleaga,
Uneori ma gandesc ca am stiut ce vreau dintotdeauna. Ca mi-am definit clar limitele si puterea, sperantele si placerile, posibilitatile si optimismul. Nu am simtit nicicand teama de viitor, de intrebarea "ce voi face mai departe?", chinul unei alegeri nesigure. Dar am trait din cand in cand mila in fata cuiva care nu se cunoaste indeajuns incat sa aleaga fara indoieli.
Sunt atat de liberala in conceptii incat imi asum acest egoism: nu-i nevoie ca toti sa stie sa aleaga. Respect omul si respect toate meseriile, dar e nevoie si de cizmari!

0 comentarii:

 

ZED