piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse
A apărut o eroare în acest obiect gadget

miercuri, august 19, 2009

Moțu'

Ultima data cand am verificat eram in anul 2009... uitati aici reclama "in trend":

... o precizare: nu e in Galati.

In alta ordine de idei, ieri am urcat pe un bloc in constructie, undeva pe langa Bd. Cosbuc. Nestiind ca voi ajunge acolo, nu am avut aparatul foto cu mine, dar daca tot am avut ocazia, am folosit telu', asa ca acum am imaginile astea:

... si pentru a nu stiu cata oara realizam cat de mici suntem, cat de nesemnificativi. Este ironic, dar pe cat de mult iubesc inaltimile, pe cat de mult ma fascineaza universul vazut de sus, pe atat de mult detest sa privesc aceleasi imagini care-mi demonstreaza fragilitatea si efemeritatea fiintelor.
In timp ce scriu articolul, TV-u' ruleaza pe TVR Cultural... o emisiune despre Phoenix... iar acum cateva secunde cineva spunea: "... chiar daca acum suntem liberi..." si ma gandesc daca are dreptate. Revin la ce am gandit dintotdeauna: libertatea oricui se termina atunci cand incalca libertatea altcuiva... dar desi ideea asta suna bine, uneori ne limitam doar la vorbe frumoase. Cat de liberi suntem? Si cat de mult putem izvorî din propria cenusa?

0 comentarii:

 

ZED