piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

luni, septembrie 13, 2010

O schimbare


   E dimineata, luni dimineata si a inceput scoala. E prima dimineata din septembrie in care dupa 8 ani eu sunt inca acasa... prima data din viata mea in care nu sunt la scoala. Nici ca eleva si nici ca profesoara. E ciudat. Nici macar dupa ce am terminat liceul nu am avut pauza, caci imediat am inceput sa lucrez ca invatatoare. Experienta care incepe azi e interesanta. Totusi nu-mi lipseste rutina, nu simt lipsa agitatiei de inceput de an, a revederilor, a discutiilor inutile despre cat de greu ne este, cat ne jecmaneste guvernul, cat de napastuiti suntem... fara a actiona, doar latrand si nemuscand. E doar altfel... o vacanta prelungita, un moment propus de nenumarate ori si acum implinit. Si nu ma refer la bebe, ci la jobul asta de care fug si de care sunt totusi dependenta.
  Ieri am fost prin Gradina Botanica. De data asta am facut si poze:

testoasa
















Abia astept sa se deschida expozitita de crizanteme... habar nu am cand va fi, dar stiu ca in fiecare toamna este. Sper doar sa fie vreme buna sa pot iesi cu bebe.







   Toamna e superba...afirm asta tocmai eu, care ador vara. Schimbarile sunt bune uneori.

0 comentarii:

 

ZED