piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, februarie 26, 2011

Papusa Punk

     Are fiica-mea o papusa preferata. E una din aia cantacioasa (Barbie girl...asta canta), cu niste maini si picioare gen Powerpuff Girls (daca ma gandesc bine cred ca asta si reprezinta), de un verde-crud (cred ca au vrut sa fie fosforescent sau sa o reprezinte cumva pe Buttercup) si cu parul din lana moale. Din crestet ii atarna o ata aurie de care cand o apuc si-i dau drumul la muzica, salta ca apucata! Antonia o tot pupa si-o trage de par. Acum cateva minute vad ca avea doua fire iesite din codite (ca are si doua codite de scolarita ). Si ce-mi zic? Hai sa-i desfac parul si sa-i prind firele la loc. Asa am descoperit ca de fapt in spatele lui Buttercup se ascundea Papusa Punk:

 ... i-am prins cozile imediat, ca mai stii ce inspiratie poate sa-i vina fiica-mii?! 

1 comentarii:

Anca G. spunea...

asta-i ca la surprize-surprize:))
(cu inspiraţie sau fără, tot o să se tundă singură la un moment dat, stai liniştită:)) - pe mine şi acum mă mai apucă dorul...)

 

ZED