piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, martie 05, 2011

Pe la Bucuresti

  Am fost vreo 3 zile in capitala. Nu am vizitat tot ce mi-am propus (ma asteptam la asta tinand cont ca 2 zile din trei au fost luni si marti, in care muzeele nu prea au activitate).
   Frig. Frig si soare, dar frig. Mult ceai cu menta de oriunde: hanul din Muzeul satului, Starbucks (la care am vazut o cana superba!), un local oarecare si mai ales o cupa de ceva cu caramel de la KFC (care bautura continea gheata, era delicioasa, dar total nepotrivita pentru ultima zi de iarna).
  Credeam ca Muzeul Taranului Roman nu merita vazut dupa ce ai vizitat deja Muzeul satului. MERITA! Nu spun mai multe, intrati pe site!
  Am prins si targul de Martisor cu tot felul de artizanale superbe, am ajuns si in Mall, chiar fara sa stiu, am vazut si un film. Intrasem in Mobexpert sa cautam niste canapele, asa ca am zis sa nu iesim direct in parcare, ci sa continuam prin interior...numai ca era interiorul Mall-ului Baneasa. Ne-am prins cam tarziu ! Ceea ce nu e chiar asa rau, ca m-am distrat.
 Sa nu vedeti filmul Drive Angry! Sau daca sunteti masochisti macar vedeti-l in grup, ca sa puteti face comentarii. E cel mai prost film vazut vreodata...ori macar in top 5. Noi am vrut ceva 3D si in loc sa alegem Gnomeo and Julitet am zis ca mai bine mergem la un film cu Nicolas Cage. Rau am facut... e varza!
  Fost, vazut, placut, intors acasa. V-am mai spus ca mie imi place Bucurestiul? Stiu, sunt o ciudata, dar imi place. Fiecare cu piticii lui.

0 comentarii:

 

ZED