piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

marți, martie 08, 2011

Cum mai ajunge lumea pe blogul meu

  Vechea si uzata intrebare pe care toti o adresam din cand in cand. Eu ce sa spun?! Interesante rapunsuri:

  • citate care ma reprezinta: pai daca te reprezinta PE TINE de ce le cauti pe la altii?!
  • docica:... cauta si tu in dictionar
  • mi-am luat teapa: sigur nu de la mine.
  • blog interesant: mersi, chiar sper sa "nu-ti iei teapa"
  • bloguri interesante discutii din ore: ore de la scoala? mie-mi plac alea despre literatura; dar tinand cont ca eu sunt profa, nu cred ca te intereseaza aceleasi discutii ca pe mine!
  •  cat costa un om: de ce?! vrei sa cumperi unu'?
  • cat costa un om mort: nu-ti ajunge unu' viu?! 
  • ce inseamna kadis: ...acelasi sfat, cauta in dictionar! e o rugaciune evreiasca;
  • ce inseamna numele antonia: sper ca te-am lamurit mai bine decat wikipedia!
  • jocuri logice: si mie imi plac.
  • diploma de prostie: banuiam eu ca azi se acorda diplome chiar oricui!
  • cum sa intru pe feisbuc: in primul rand scriind corect feisbuc!
  In mare cautarile sunt totusi ok...bine ca nu au ajuns pe aici unii de cauta porcosenii!

0 comentarii:

 

ZED