piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, martie 12, 2011

Produse cosmetice si SPA

   Articol scris de Radu:

    Mare lucru munca asta cu oamenii, dom'le! Mare lucru, da' si bun . De cand muncesc la multinantionala am si eu sansa sa ma cultiv...adica cum, ce multinationala? Aia romano- italo-olteneasca. Nume italian, sefi olteni si negri romani.  Oricum....lucrez si eu intre femei, mai aflu una-alta despre cosmeticale si ma elevez in stiinta foarte abstracta a frumusetii de la tanti care a facut menaj in Italia si de la colega mea Rozeta, care chiar nu vreau sa stiu ce a facut in Italia cu numele asta.
    Discutand despre produse naturale, homeopate si cosmetice, una din colege imi recomanda sa iau propolis cu rachiu, ca " Așa și bunică-miu, Dumnezeu să-l ierte, s-a curățat de tuse!"
   Asa am aflat ca daca vreau sa fiu si eu mai frumos nu-mi trebuie operatie estetica, ci nitel namol de la Marea Moarta sa-mi fac si eu o masca si...cat ai zice un banc cu Itzic si cu Strul  esti frumos de nu te mai recunosti. Pai toate colegele mele folosesc din abundenta, se lauda, asa de abundent incat ma intreb si eu cum ar arata fara masca de namol.  Eu, menenfreghist din fire, statui si cugetai pana ma lovi fix in ceafa ceva....Marea asta Moarta e un fel de Salty Lake (adica Lacul Sarat de langa Braila); o caruta de cucoane de ambele sexe se dau cu namol autentic de Marea Moarta sau cu produse cosmetice derivate din miraculosul namol.....pai cat namol are marea asta, mai fratilor?!...deja-mi imaginez un Popeye evreu cu zulufii stereotipici conducandu-si  draglina, mandria flotei israeliene, de la Marea Moarta si colectand namol....admitand ca toate produsele astea cosmetice cu namol chiar contin asa ceva....mai oameni buni ...ar trebui ca Marea Moarta sa fi ajuns Fantana Moarta.  Adica...sunt atatea produse, ca au sapat astia faimoasa mare de au adus-o dincolo de Groapa Marianelor, dincolo de panza freatica de unde curge timpul, chiar mai adanca decat insasi fantana din satul Tanasoaia, comuna Calimaneasa, judetul Vrancea.
   Iau si eu de la Avon o masca de asta de namol....poate poate ma ajuta cu nasul cu care m-a binecuvantat natura ca doar namolul asta ajuta la orice, acenee, pealing (ce o fi si ala), constipatie, diaree, pe scurt e ca aspirina din armata, panaceu universal! Mai si citesc ce contine...namol de Marea Moarta...da' ma duc si mai jos, acolo de stau scrise ingredientele...cetesc si ghici ce...ce-i in aia, e si in halta de steril de la Sidex plus ceva alcool denaturat (adica industrial de se pune iarna la masina sa nu inghete apa la stergatoare si radiator) si oleaca de glicerina. Sanatate curata.
  In periplurile mele in cautarea frumusetii...sau macar a unui leac la suferintele cauzate de nanaus borcanatus aflu si eu ca daca vrei sa fii frumos trebuie sa te duci la spa sa faci impachetari cu ciocolata...no, da' bine ma, ciocolata industriala e aproape 8 lei lingoul, aia bio nici nu te poti uita la ea in magazin, ca fereasca Dumnezeu, ii iei vopseaua si trebuie s-o achiti la casa.... nu ies mai in castig daca ma impachetez cu ceva mai ieftin, mai national?! Si asa-mi veni o idee de afacere...Spa-ul Renasterea....ofera tratament de relaxare prin impachetari cu coliva si masaj cu prescuri uscate pana ce se fac tari ca rocile vulcanice. Capitalist tata...ofer pachet complet la 3, 9 , 40 de zile pentru inceput si apoi pachetul de intretinere cu vizite de doua ori pe an, la Mosi.

1 comentarii:

Anca G. spunea...

Bun ăsta. Am o prietenă care a dat 60 de lei pe un.. creion de reîntinerire?! Şi are 18 ani.

Eu n-am decât un creion dermatograf, un rimmel şi-un ruj (şi ăla descoperit în ultimul an de liceu, până atunci mă păcăleam cu chestiuţe dinalea semi-colorate de la Nivea)...

 

ZED