piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

miercuri, martie 23, 2011

Isler

                                                                           

  Azi am facut Isler. De fapt, acum ceva timp am cumparat de la Chip si Dale niste fursecuri delicioase la care am ramas cu gandul. Se numeau Isler. Asa ca am cautat reteta si m-am pus pe treaba. Pe net se gasesc mai multe pagini, dar eu o recomand pe asta!
    Am ales cantitatile pentru 25 de bucati:
  • Pentru „biscuiţi”:
    250 g zahăr pudră
    500 g unt
    700 g făină
    250 g nuci zdrobite


    Eu am ales totusi sa folosesc un pachet de unt de 200 g si am completat cu untura de porc (aluatul nu miroase foarte bine, dar dupa coacere e fantastic!)
    Pentru umplutura: un borcan de gem de coacaze.
    Iar pentru glazura am ales o cutie de finetti peste care am presurat cateva bucatele de migdale.

    In concluzie eu spun ca merita sa pierdeti putin timp in bucatarie pentru a gusta ceva atat de gustos.

0 comentarii:

 

ZED