piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

sâmbătă, mai 02, 2009

Timp peste timp

... e deja 2 mai si eu voiam azi sa merg la cross, la ora 10... dar nu am fost. motivele nu conteaza. e de ajuns atat, ca nu am fost.
... ne-am schimbat sediul cenaclului. de fapt nu stiu cum, nu-l mai simt atat de mult "al meu" , asa cum il simteam in trecut. ideea e ca ne-am mutat intr-un apartament in spatele prefecturii... e frumos... si cam atat.
... astept sa se intample ceva... imi doresc sa vina luna iunie, dar nu vreau sa treaca timpul...
... ieri, de 1Mai, veneam spre casa, era tarziu si mie imi venea sa rad: sunt in viata! Doamne, sunt in viata si e asa de frumos totul! oare cati oameni sanatosi realizeaza miracolul vietii?! aseara eram fericita...
... inca un lucru dezamagitor la tara asta de rahat (a se citi Romania!): au plantat palmieri in Galati! vrem sa parem ceea ce nu suntem... forme fara fond!
... am inceput sa citesc Pendulul lui Foucault (Umberto Eco)... nu credeam ca ma va impresiona atat de mult o carte care intra pe domeniul masoneriei;

0 comentarii:

 

ZED