piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

vineri, septembrie 18, 2009

Dezamagiri

Atunci cand un strain isi exprima o parere negativa despre tine e foarte usor sa nu-ti pese. Spuneam odata ca indiferenta doare cel mai tare. Dar ce te faci cand omul acesta nu iti este indiferent? Cand nu doar ca il credeai aproape, dar il apreciai, il admirai si chiar tii intr-un fel la el, pentru ca odata, in copilarie ti-a fost un model frumos?! Si deodata, omul pe care il urmai cu ochii inchisi nu mai este ceea ce parea... poate ca are dreptate, te gandesti... poate ca parerea lui despre tine este corecta. Nu ar trebui sa te doara, caci avand dreptate, ar trebui sa incerci sa schimbi lucrul ala care te condamna. Dar intervine o problema subtila: problema e ca ai aflat parerea lui intr-un mod indirect... ai aflat din intamplare, auzindu-l vorbind cu altcineva. Poate daca ti-ar fi spus in fata, fiind sincer, ai putea sa accepti ca iti vrea binele si ca toti avem defecte pe care am putea sa le schimbam. Numai ca omul de la care cerseai cumva o apreciere, acum iti demonstreaza clar ca nu are incredere in tine.
Lucrurile generale sunt plictisitoare... si poate ca as putea sa o spun asa: cand mi-ai spus ca ai vrea sa ia altcineva clasa ta la limba romana, m-am gandit ca inca ma vezi ca pe fosta ta eleva ( de atunci, din generala) si ca fara sa vrei, ma crezi inca un copil... si te-am iertat in gand, caci te admiram! Am trecut si peste rautatile elevilor care-mi spuneau despre tine mici nimicuri... te aparam mereu spunandu-mi si spunandu-le ce profa super mi-ai fost (dar trecutul e trecut, iar eu tin minte doar lucrurile frumoase), si ca ei inteleg gresit si ca te judeca gresit... nu-i credeam. Am trecut peste toate, doar pentru ca te respectam. Dar astazi, mi-ai demonstrata ca cei mai multi oameni au mai multe fete... si ca faptul ca tu mi-ai fost profa atunci cand eram copil nu-ti da dreptul sa ma judeci, sa crezi ca nu as fi buna pentru clasa ta (ca profa de romana) sau ca nu pot tine in frau niste adolescenti! stii ce? nici tu nu-i poti tine in frau... si nu doar atat, macar pe mine majoritatea fostilor elevi ma respecta si ma iubesc... dar pentru tine ce simt? ti-ai pus vreodata intrebarea asta?... iti raspund: de tine abia asteptau sa scape (si asta mi-au spus-o ei!)

1 comentarii:

Dragos Enache spunea...

mmm, nu cred ca am ce sfat sa-ti dau .. dar... pur si simplu... asta e viata , gandeste pozitiv , ai obtinut o razbunare dulce datorita altora si nu prin eforturi proprii..:):P

 

ZED