piesa de stare

Goran Bregovic & Athens Symphony Orchestra & Chorus - ''Balkanica'' - ''Man from Reno''

Asculta mai multe audio diverse

miercuri, septembrie 23, 2009

Eu, Alice si femeile prin matematica sutienelor

      Septembrie trece rapid. Este din ce in ce mai toamna si mai galben... parca am intrat in vizuina Iepurelui Alb si acum privesc prin usita, spre gradina minunata, cu un ochi. Acolo sunt: padurea tropicala, desertul rosu, coasta de diamant, o campie verde-verde, o mare inghetata, ciocolata scumpa, bomboane si mai ales miros de castani. Dar toate astea sunt acolo, iar eu sunt aici. Deja stiu ca daca nu iau cheita de aur de pe masa, inainte sa beau din sticluta pe care scrie "BEA-MA", nu voi putea intra in gradina. Si nici macar nu are rost sa incep sa plang (mai ales ca inca imi pot vedea picioarele si chiar barbia mea e destul de sus pentru a nu fi in pericol sa se loveasca de  pamant), caci nu am chef de viitoare vietati murate sau de vreun "miting alergator. Asa ca intrebarea mea este: cum fac sa deschid mai curand usita? Uite ca eu ma transform fara a bea sau a manca nimic. De exemplu, am descoperit intamplator masura sutienelor mele: Un 80 C la un Chicca, un 75 C la un Piera, un 80 C la un Etam,  un 85 B la un "made in China", un 85 A la un I.D. Sarrieri... iar la slip deja devine absurd: S, M, L, XXL si chiar un XXXL... cand am citit pe 3 ate ametite un slip tanga XXXL m-a bufnit rasul... iar the best of the best este masura: One size fits all! Poate ca masurile astea ar parea normale pentru cineva care se ingrasa sau slabeste in timp, dar aici nu este cazul, caci masurand sutienele, le-am gasit identice!
 Ori eu deja am ajuns in sala aia lungaaaaa, cu multe usi, ori femeile si matematica se potrivesc precum nuca si peretele.
 ... ziceam ca nu beau, dar deja sala a disparut, iar in cana mea cu ceai indian bate un soare de culoarea coniacului. Spun eu ceai, dar cine stie cum s-o fi numind o amestecatura de scortisoara, cuisoare, ghimbir si piper negru (cardamon), fierte in lapte cu miere ?!
  De la TV se aude constant: "Taiati-le capetele! Sa i se taie capul!"... iar eu zambesc pe sub mustatile Dinei Cocainei, caci toti se strang incet, incet in jurul mesei nebunilor.

3 comentarii:

Raptor spunea...

A... am tinut minte doar ceva legat de sutiene...

E cu bagat bani la tzatze ca la diseuse sau am gresit registrul?

PS. Just kiddin :P

Docica spunea...

:)) nuu... este doar o alta lume, mai fantastica, mai colorata si la fel de corupta... lume care tinde sa imi substituie realitatea... peste care, ca un mot pe rahat, s-a ridicat un pic de matematica..:)) Cred ca nici din mesajul meu nu pricepi mare lucru. Oricum, mai scrie si tu pe blogul tau, ca scrii frumos.

Gabriel URSAN spunea...

Salut! Sunt Gabriel URSAN si ti-am lasat acest mesaj pentru a te informa ca ti-am adaugat blogul aici: http://www.gabrielursan.ro/2009/09/26/bloguri-din-galati/ Din informatiile pe care le-am obtinut de pe internet inteleg ca esti din Galati si am considerat ca merita sa am link-ul tau mai la indemana. Rugamintea mea este sa imi lasi un mesaj in care sa-mi spui daca este ok modul in care ti-am scris titlul blogului sau daca esti deacord ca linkul catre blogul tau sa apara la mine. Iti multumesc si iti doresc o zi cat mai buna!

 

ZED